Když máme nemovitost správně a lákavě nafocenou, máme vytvořený popis nemovitosti a samozřejmě to nejdůležitější – správně stanovenou prodejní cenu, můžeme jít s nabídkou nemovitosti na trh.
Počet návštěvníků je omezen a rozhodně nedosahuje počtů návštěvníků na specializovaných realitních portálech.
Doporučení: Tzv. inzertní internetová tržiště jsou ve velké míře sledovány realitními makléři a pokud nechcete v první fázi odrážet nápor převážně Realitních zprostředkovatelů, tuto variantu bych vynechal.
Inzerce na specializovaných realitních portálech je až o 80% úspěšnější než v soukromé inzerci. Nejnavštěvovanějším a bezpochyby nejúspěšnějším realitním portálem jsou Sreality. Je nutno podotknout, že se jedná o portál převážně pro inzerci realitních kanceláří, je placený a inzerce vás vyjde na 60 Kč/denně.
Využijte služeb realitní kanceláře, která je vám schopna zajistit tuto inzerci ZDARMA. Dále jsou tady velké realitní kanceláře, které objemem svých zakázek se nabídce velkých portálů přibližují, jako například www.re-max.cz.
Pro více informací si požádejte o nezávaznou konzultaci
Ing. Tomáš Frýdek
Tel: 607 449 860
www.remaxdelta.cz/tomasfrydek
Nechcete tím vším procházet sami? Kontaktujte realitní makléře RE/MAX Delta! Rádi vám s prodejem nemovitosti poradíme a pomůžeme celý proces zvládnout hladce.